Alla inlägg under juni 2011

Av Sara - 29 juni 2011 20:32

Gravid i v.29


2 arbetsdagar kvar och sedan är det 3 veckors semester som gäller. Så skönt det ska bli! Tänker inte göra allt för mycket ansträngande saker utan vila och ta hand om mig och lille "Egon". Vem tror mig?! *asg*

Ja, vi har ju faktiskt varit och kollat så att det verkligen är en liten pojk där inne så nu vet vi + att vi har ultraljudet på film. Mys!!
Den lille rackaren är nog lika envis som sin mamma för han ville inte alls visa upp sig utan låg med benen i kors. Men tillslut så vann vi. ;o)


För övrigt går det mycket bättre med foglossningen och jag har inte alls lika ont längre. Sjukskrivningen har verkligen gjort susen för min kropp och själ.


Livet är så härligt just nu!!

Av Sara - 20 juni 2011 20:26

Sedär då var man redan i v.28 och tiden bara flyger iväg... iaf när det gäller bloggen. Skäms lite. Man tycker jag borde ha mer tid för bloggandet nu när jag är sjukskriven men tydligen inte. *haha*
Tiden går dock långsamt fram till september känns det som... fast har 2 veckor kvar till semestern och sedan är juli över och då är det inte långt kvar. :D

Alltså 12 veckor kvar till BF, jösses så spännande!!



Min foglossning har inte blivit bättre... nästan sämre.
I vissa lägen hugger det till så jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Har svårt att böja mig framåt och varje gång jag tar ett steg hugger det i ena skinkan och ner i benet. Inte kul alls!
Men vad gör man inte för den lille i magen. ;o)


Av Sara - 12 juni 2011 23:53

Det var ett tag sedan jag skrev nu. Tiden bara rusar iväg. Magen har blivit mycket större och foglossningen har varit riktigt illa de sista dagarna. Har knappt kunnat röra mig.Idag högg det till i varje steg jag tog tex.iaf så jobbar jag numera endast 4 timmar om dagen... och det räcker till. Usch!Är i v.27 nu så "bara" 13 veckor kvar till BF. :D

Ovido - Quiz & Flashcards