Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Sara - 10 oktober 2011 19:35

Ikväll är jag och Elliot ensamma och då blir det mycket mys i soffan. Underbart!!


Hans mage har blivit bättre och han sover mer på nätterna, ja tro nu inte att jag får sova fler timmar för det får jag inte. Han ska nämligen helst sova på bröstet vilket är lite svårt för oss att göra samtidigt som honom. Jag har dock kommit på att jag kan ha honom i BabyBjörnen och då halvsitta i soffan samtidigt som jag kan blunda utan att behöva vara rädd för att han ska ramla bort. :o)
Nu låter det kanske som att vi inte gör annat, han sover faktiskt bra i sin vagga med. Jag brukar dock gå upp vid 4-5 snåret och lägga mig i soffan med honom.
Det är mycket lättare att amma honom i soffan, sängen är inte riktigt gjort för att sitta i. ;o)


Ska försöka hinna med att lägga in lite kort och fixa. Men det är banne mig inte lätt att få tid över till något annat. Har flera projekt som jag vill ta tag i men det får vänta lite.

Nu ska jag fortsätta mysa med min klarvakna plutt. <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards