Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Sara - 27 februari 2011 18:02

Gravid i v.12


Den här dagen har inte varit roligt.
Har legat på soffan hela dagen och sovit säkert halva tiden.  

Vet inte riktigt vad som är fel, är det graviditeten eller är det en sjukdom i kroppen?
Iaf så är jag grymt trött, orkeslös till tusen och huvudet värker.


Imorgon börjar jag kl 8 så jag hoppas verkligen att jag känner mig bättre.
Vill inte bli sjuk!!

Min älskade sambo som har varit och målat brädor sedan middagstid ringde nu och frågade om jag ville ha pizza.  

Av Sara - 27 februari 2011 10:16

I v.12


Igår var jag på fest/födelsedagsparty.
Jag var väldigt laddad innan vi åkte men efter ett tag så vände det.
Så när jag väl kom dit så ville jag inget annat än att åka hem och lägga mig på soffan igen. Men eftersom man vill hålla god min så var det bara att gilla läget.

Väl där fick vi lite kex med ost på, mögelost. Det får jag ju inte äta som gravid, osten alltså. De hade även lufttorkad skinka.... ännu en sak jag inte kan äta.
Men ska jag vara ärlig tog jag faktiskt två små kex med de minsta bitarna ost på och sedan åt jag vindruvor och melon. Det är ju inte värdinnans fel att jag är gravid och jag begär inte att hon ska ändra menyn för att jag kommer, hon visste ju inte ens om den lille i magen.


Efter någon timme och min 5:e gäsp undrade en av mina jobbarkompisar om jag var trött. JA!!! Det kan man säga.
Jag höll iaf ut till 22-tiden innan min sambo kunde hämta mig.

Så nu har jag nog mer eller mindre bestämt att jag inte ska delta på sådana här kvällsaktiviteter... jag orkar helt enkelt inte. Förhoppningsvis blir jag piggare och får mer kraft längre fram men just nu får jag nog allt vara en soffpotatis och en tråkig partypingla. :S

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards