Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Sara - 13 juli 2011 16:37

Gravid i v.31


Har varit så grymt trött det senaste. Kan sova bort hela dagarna känns det som.
Kan bero på att förra veckan var full av aktiviteter och kroppen har först nu fattat vad som hände. *haha* Soffan har varit min bostad de senaste 2 dagarna. För en gångs skull så lyssnar jag på min kropp när den säger ifrån... jag vill ju att lille "Egon" ska ha det bra där inne.
Även fötterna har börjat bråka med mig... lagom svullen så att jag knappt får på mig mina skor och värker när jag går för mycket. Har köpt en svalkande fotkräm som hjälper lite... dock är det svårt att nå fötterna ordentligt.

Lite mera gnäll om mina krämpor...
Har fått värmeutslag precis under magen, där troskanten sitter. Det blir ju rätt trångt där när jag sitter. Kliar som tusan iaf!!


Annars är det bara bra. :o)




Ovido - Quiz & Flashcards