Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Sara - 31 augusti 2011 12:04

Nu har den här "mensvärken" hållt i sig sedan måndags eftermiddag. Visserligen med blandade styrkor, idag är det som värst. Har tagit en Alvedon men det hjälpte inte så mycket. "Bandet" bak i korsryggen känns hela tiden, och trycket neråt känns av ibland. Inbillar mig att det känns mer när jag inte koncentrerar mig på annat.

Men om det är förvärkar eller inte det kan jag inte svara på.
Har iaf bestämt att jag inte ska ringa förlossningen förens antingen att huvudet börjar sticka ut eller efter jag varit hos barnmorskan imorgon. Ska vara där tidigt imorgon bitti, det känns bra.

Har hört några som inte kände av förvärkarna eller nån värk alls i princip.
Hur ska man då veta?
Vattnet har inte gått, vad jag vet men slemproppen har.
Känner mig mest förvirrad, inte så här jag tänkte att det skulle kännas... inte för att jag nu hade en plan på hur det skulle kännas heller men ändå.
Jag är ett frågetecken.

Ovido - Quiz & Flashcards