Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Trött och humörsvängningar.

Av Sara - 8 februari 2011 20:30


V.8 enligt gravid.se

Var ledig hela veckan och det behövde jag. Har försökt hitta på utflykter och lyckades åka till IKEA 2 gånger bl.a
En garderob till barnkammaren är inköpt. :o)
Annars har jag mest legat på soffan och vilat.


Det jag lider av mest är mitt eget humör, trots att jag knappast blir arg på mig själv så lider jag av att vara irriterad mest hela tiden. Stackars min sambo... han har det inte lätt. Det räcker att jag ser honom så blir jag på dåligt humör... men vad ska jag göra åt det... det är ju bara så. :S

Har även köpt mina första mammabyxor. Det var på rea för 100:- så jag tyckte det var perfekt.
Inte för att jag kanske behöver dom men mina jeans börjar bli trånga och hur skönt är det inte med mudd i midjan!!


 
 
Ingen bild

moi333

18 augusti 2011 12:35

hej!
Jag är i vecka 6. Hitta din blogg idag och jag undrar bara om du minns mer exakt hur ditt humör var och svängningarna där.
Jag är helt dum i huvudet. Så fort min pojkvän mer eller mindre öppnar munnen så tänder jag till direkt. Känner mig skittaskig och som en totalbitch. Inte just i stundens hetta men så fort han inte är närvarande så fylls jag bara med dåligt samvete. Jag är inte så här mot någon annan, varför just honom??

hls moi

Sara

18 augusti 2011 15:23

Hej och GRATTIS!! Kul att du hittat hit. Jag var nog rätt jobbig i början med och som du säger var det bara mot min sambo. Jag kunde skälla ut honom ena sekunden och i samma veva ringer telefonen och då är jag hur trevlig och glad som helst mot den som ringde. Skyll på hormonerna! Hoppas han har tålamod. ;o)
Det blir bättre senare i mitten och nu när jag bara har några veckor kvar är jag tillbaka till bitchen. Allt han gör är fel! *haha*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 15 oktober 2011 04:06

Det är inte ofta jag skriver så här tidigt på morgonen, faktum är att det aldrig har hänt. Klockan är 04.07 och jag har sovit i 3 timmar. Min kära son vaknade och ville ha mat (inget konstigt i det) men ville inte somna om utan var sedan klarvaken. E...

Av Sara - 10 oktober 2011 19:35

Ikväll är jag och Elliot ensamma och då blir det mycket mys i soffan. Underbart!! Hans mage har blivit bättre och han sover mer på nätterna, ja tro nu inte att jag får sova fler timmar för det får jag inte. Han ska nämligen helst sova på bröstet vi...

Av Sara - 25 september 2011 12:18

Då är det lilla pyret redan över 3 veckor.Tiden har gått så fort, jag hinner ju inte med någonting. I alla fall känns det inte så.Jag försöker hinna med allt som jag gjorde innan jag ploppade ut lille Elliot men jag måste väl inse att det inte går. *...

Av Sara - 13 september 2011 14:04

Tiden bara springer iväg, eller så är det min "egen-tid" som minskat radikalt de senaste. Känns som att jag mest sitter i soffan och ammar hela dagarna.Det är iof väldigt mysigt men ibland behöver jag komma ut och få lite luft, även om jag så bara ta...

Av Sara - 2 september 2011 14:14

Han är ute! :DJust nu ligger den lille på sin pappas mage och myser.Skönt att få lite "egen" tid.Som sagt vattnet gick natten till torsdag och när vi var inne på förlossningen var jag redan öppen 5 cm. Kan ni tänka er!! Ibland är det bra att vara env...

Ovido - Quiz & Flashcards