Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Sara - 15 oktober 2011 04:06

Det är inte ofta jag skriver så här tidigt på morgonen, faktum är att det aldrig har hänt. Klockan är 04.07 och jag har sovit i 3 timmar. Min kära son vaknade och ville ha mat (inget konstigt i det) men ville inte somna om utan var sedan klarvaken. Eftersom jag nu har lärt mig hur han funkar var det bara att ta fram bärselen och sätta ner honom där... och vipps så somnar han. Ska alldeles strax lägga ner honom i sängen igen. Vill vara väldigt säker på att han fortsätter somna efter jag lagt ner honom bara.


Nått straff måste jag väl få eftersom jag fick sova 5 timmar på rad natten till igår.
*haha*



Föresten så har han lärt sig äta med flaska nu så jag kanske kan få "sova över" ett mål mat på natten som Andreas tar om allt går som det ska. Åh jag längtar! :o)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards