Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Sara - 8 mars 2011 19:41

Eftersom jag fick pengar till en kamera i födelsedagspresent så var jag ju tvungen att köpa den idag och kunde inte vänta en sekund till. *haha*
Nu har jag iaf den i min ägo och jag älskar den!


Det blev en Canon EOS 500D

Av Sara - 8 mars 2011 08:36

Gravid i v.13


Har hört av vissa på jobbet att de ser en liten mage. Kul!
Måste börja ta kort på den ju. Skärpning på mig!   



Det är många som frågar hur jag mår och jag måste nog säga att under omständigheterna mår jag väldigt bra. Jag mår inte illa eller något sådant.
Är mest trött och orkeslös... å så humörsvängningarna då. :P
Fast det börjar bli bättre... har ju kommit över de första månaderna nu och det hjälper till.   


Återkommer senare. Måste baka kakor till fikat idag. Fyllde ju år igår. :)

Ovido - Quiz & Flashcards