Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Sara - 15 mars 2011 19:58

Igår skrev jag på FB: Tittar på "En unge i minuten" men inser att jag nog inte riktigt vill veta eller se.
Idag i matsalen var en av mina kollegor tvungen att kommentera hur dum jag är som tittade på det.... och det slutade inte där.
Hon frågade även om jag skulle ta reda på könet och jag svarade att ja, det vill jag gärna. Detta var givetvis helt fel av mig att vilja detta och jag fick en hel utläggning om att jag förstör hela överraskningen genom att ta reda på det.
Men ursäkta! Är det inte mitt barn och mitt liv?! Eller har jag fattat fel på nått sätt?

Arg och ledsen gick jag därifrån för jag orkade verkligen inte käfta emot, hade förklarat varför jag vill veta men det svaret dög inte.
Efter att ha pratat med en annan kollega så var jag lite lugnare men kände fortfarande att jag var arg och irriterad... Visste inte om jag skulle gråta eller vara vansinnig.

Förstår inte varför folk måste lägga sig i!!

Jag tänker ta reda på barnets kön om jag får det, så är det!

Ovido - Quiz & Flashcards