Alla inlägg den 13 april 2011

Av Sara - 13 april 2011 14:58

Började dagen med vattengympa. Bara det tar på krafterna.
Efter det kom mamma hit så vi kunde mäta upp hur många meter vi ska ha staketet. När det var klart åkte vi in till stan för att kolla nät och inspektera priser... sedan vidare mot lite andra ärenden. Tror jag var hemma vid 14. Efter en liten stund ringer mamma och då är hon och pappa på väg hit för att pappa vill mäta ordentligt och prata om hur vi ska göra. Så nu sätter jag mig ner och ska alldeles strax lägga mig ner.
Det var precis det här vi pratade om på vattengympan... att vi inte tillåter oss att vila trots att vi behöver det. Är man gravid har man ju en annan att tänka på inte bara sig själv.

Men å andra sidan är staketet en mycket viktig del i detta. Vill ju inte att barn och hund rymmer om de är ute själva. :o)

MEN nu ska jag lägga mig på soffan och vila!! LOVAR!

Ovido - Quiz & Flashcards