Alla inlägg den 16 april 2011

Av Sara - 16 april 2011 20:21

V. 19 idag


Firar v.19 genom att må skit. Foglossningen är värre än vanligt, sov dåligt i natt (spenderade halva natten på soffa) + att jag fick sammandragningar.
Men envis som jag är körde jag till jobbet och gjorde mitt bästa.

Vet inte om det är det som straffar mig nu men har ont i magen och vet inte riktigt vad det är. :o(

Hoppas det går över snart.


I ALLA FALL

Var en kund idag på jobbet som var så söt. Han va nog 35-40 år.
Sa: Vilken söt mage du har!
Jag: Tack! (rodnade lite)
Han fortsatte: Är du i 7:e månaden?
Jag skrattar och svarar att nej, jag ska inte ha fören i september.

Det livade upp min dag lite + att urgulliga jobbarkompisar som ställer upp när jag inte orkar eller kan göra det jag ska ordentligt. Utan dom vore det pest och pina!


Tack underbara ni!




Ovido - Quiz & Flashcards