Alla inlägg den 15 april 2011

Av Sara - 15 april 2011 18:10

Idag har jag besökt Baby & barnmässan i Göteborg.
Vi var 4 tjejer, så en riktig tjejdag.


Det var intressant att se allt men tyckte inte att jag som gravid fick ut så mycket av det. Dock har jag fått en massa broschyrer och annat att titta i så jag kommer väl hitta det jag vill senare. Just nu orkar jag inte ta tag i allt.
Min foglossning ville inte att jag gick och bar så mycket, så mot slutet hade jag riktigt ont. *suck*


Så här såg allt ut som jag fått... det jag köpte var klädesplaggen till höger.
Annars är allt annat gåvor.  


   

Man kan ju inte annat än att älska gratisgrejor!

Av Sara - 15 april 2011 15:58

Måste bara berätta om en dröm jag hade i förrgår natt.

Jag fick en liten, liten dotter. Hon var så liten och söt. Jag var tvungen att jobba dagen efter hon föddes så min farmor fick vara barnvakt. Denn lilla babisen sov i en brödkorg i fönstret när jag kom och hämtade henne och när hon såg mig log hela hon. Sååå söt! Såå liten! *haha*
Man kunde ha henne i fickan.


Ja jösses så konstigt det kan bli ibland.


Ovido - Quiz & Flashcards