Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Sara - 14 maj 2011 21:14

Det har varit en rätt bra dag idag trots att jag sovit dåligt och hade ont av foglossningen redan när jag vaknade.
Jag måste prata med barnmorskan om detta när jag ska dit nästa gång, det är snart som tur var. Mitt bälte hjälper knappt någonting just nu tyvärr.
Skönt att jag har mina snälla och goa jobbarkompisar som gör livet lättare på jobbet.


När jag kom hem från jobbet inser jag att det inte är ett dugg roligt på tv och jag är rastlös.... eller kanske snarare övertrött. Sambon min jobbar natt så jag är ensam hemma med hund och fiskar. Gick hem till mamma & pappa en stund men eftersom jag inte kan sitta så lå långa stunder så gick jag hem igen, tog en dusch och ska strax krypa ner i sängen och titta på ESC för att kanske somna gott utan allt för mycket smärta. Fast som det är nu känns det långt borta.

Får hoppas morgondagen blir bättre.


Ovido - Quiz & Flashcards