Alla inlägg under april 2011

Av Sara - 5 april 2011 21:13

Nu är jag ju inne i v.17 men här kommer en bild på magen från v.15

2 veckor sedan och magen är redan större.


 

har hört flera säga att de tror de är 2 st. En skojade t.o.m och sa att de va 3 st.
På tisdag får jag svaret för då är det dags för ultraljud.   

Av Sara - 2 april 2011 19:23

Gravid i V.17


Ja då var man inne i v.17 nu. Tiden bara rusar fram.  
Har fått mitt stödbälte mot foglossningen och det fungerar ganska bra. Inte helt och hållet men man får ju vara glad för det lilla. :o)

Just nu sitter jag hos mina föräldrar. Sambon min skickade sms tidigare idag och talade om att han hade spytt så jag ville inte komma hem, så det blir övernattning här. Jag ska ju ändå jobba imorgon med så jag hade ändå bara sovit hemma och kan jag undvika bacillerna så är jag glad. Förmodligen är jag redan smittad men jag håller tummarna för fullt att det inte är så. Fast jag har allt lite dåligt samvete för att jag lämnar honom hemma... men jag kan ju inte göra något åt det hela ändå. Magsjuka är verkligen inget jag vill ha.... fast jag tar hellre magsjuka i några dar än foglossning.... men nu får man ju inte välja.

Ovido - Quiz & Flashcards